پرفسور خسته

پرفسور خسته

یادداشت‌های گاه و بی‌گاه یک فرد محترم در یک محیط نامحترم
پرفسور خسته

پرفسور خسته

یادداشت‌های گاه و بی‌گاه یک فرد محترم در یک محیط نامحترم

وبلاگستان فارسی؟!

جدی جدی هنوز توی وبلاگستان کسی هست و آیا کسی هست که به این‌جا سر بزند؟!
نظرات 7 + ارسال نظر
فرانک شنبه 26 آذر 1401 ساعت 03:05 ق.ظ

سلام ملیکم خوبی ؟ زنده ای

به. سلام علیکم!
تو چطوری؟
وبلاگ زنده‌ای داری؟

شن های ساحل دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 03:53 ب.ظ

خدارشکر خودت خوبی؟دیگه نمی نویسی؟
یه وبلاگ داشتم بستم یه جدید باز کردم ولی چیزی ننوشتم...توام پیج اینستاگرامت بسته بود

چه‌قدر دیر به دیر میام این‌جا!
آقا شرمنده. اگه منظورت از بسته بودن خصوصی بودنه که باید بگم آره! حالا اگه دوست داشتی پیج‌ت رو واسم بنویس که من درخواست بفرستم. یا حداقل تو درخواست بفرست من ببینم. :) اصن آدرس اینستای منو داری؟!

شن های ساحل شنبه 10 مهر 1400 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام اومدم در خونه تون نبودی!

سلام. خوبی؟!
وبلاگت چرا فعال نیست؟ آدرس فعالی داری برام بنویس.

ترانه چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 07:03 ق.ظ

من هم سر زدم

مرضیه پنج‌شنبه 15 آبان 1399 ساعت 08:17 ق.ظ http://Www.golemamgoli.blogsky.com

برای معتاد به نوشتن هیچ چیز جای وبلاگو نمیگیره

توی اینستا و توییتر و فیس‌بوک هم می‌شه نوشت‌ها

Mask شنبه 10 آبان 1399 ساعت 01:55 ق.ظ http://Criminalminds.blogsky.com

اهل دل هاش هستن هنوز...

ما هم اهل دل بودیم اما دیگه نیستیم!

روشن شنبه 10 آبان 1399 ساعت 12:53 ق.ظ

جالبه!
امروز در مورد بلاگستان فارسی نوشتم، و امروز کسی روی مطلبی توی وبلاگم کامنت گذاشت که شما هم اونجا کامنت گذاشته بودید و من اومدم ببینم وبلاگ شما هم هنوز زنده ست یا نه.
زندگی جریان داره.

خب آدرس وبلاگ‌تون رو می‌ذاشتین سر می‌زدیم بهش.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد